Стейкхолдерам

РАДА СТЕЙКХОЛДЕРІВ

Рада стейкхолдерів на факультеті туризму ПНУ створена при випускових
кафедрах: готельно-ресторанної та курортної справи  та
туризмознавства і краєзнавства  для координації діяльності викладацького складу кафедр, здобувачів вищої освіти та зацікавлених сторін щодо удосконалення та покращення якості підготовки
майбутніх фахівців сфери обслуговування.

Завдання ради стейкхолдерів:
– сприяти формуванню принципів академічної доброчесності, прозорості,
неупередженості та достовірності інформації щодо академічної спільноти;
– брати участь у моніторингу якості освітніх програм факультету
туризму;
– надавати пропозиції щодо забезпечення відповідності освітніх програм
факультету туризму сучасним вимогам ринку праці;
– впливати на покращення якості освітньої, практичної підготовки
майбутніх фахівців сфери обслуговування;
– сприяти проходженню здобувачами вищої освіти виробничих практик;

Склад Ради стейкхолдерів

До складу Ради включено як внутрішніх, так і зовнішніх стейкхолдерів, а
саме, студентів бакалаврського та магістерського рівнів вищої освіти, науково-
педагогічних працівників, адміністративно-управлінський персонал, замовників
освітніх послуг, фахівців-практиків, потенційних роботодавців, які зацікавлені
у соціальному партнерстві.

Склад Консультативної ради

при кафедрі готельно-ресторанної та курортної справи

Гільтайчук Наталія Михайлівна – начальник відділу кадрів ТзОВ «Готель
«Надія»;
Гутник Василь – здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти за
ОПП «Курортна справа»;
Киселюк Олександр Іванович – заступник директора з наукової роботи
Крапатського національного парку;
Лесів Роман – здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти;
Хом’як Іван Васильович – заступник голови профкому студентів ПНУ
імені Василя Стефаника, випускник 2020 р.;
Чернуха Людмила Петрівна – випускник рівня вищої освіти «магістр»;
Швадчак Володимир Степанович – співвласник мережі «Сім’я ресторанів
Лейбова Гора», м. Івано-Франківськ

Склад Ради стейкхолдерів

при кафедрі туризмознавства і краєзнавства

Вичівський Павло Павлович – доцент кафедри туризмознавства і
краєзнавства;
Гугіль Наталія Романівна – директор туристичної агенції «Світи»;
Зарічняк Андрій Петрович – в.о. завідувача кафедри туризмознавства і
краєзнавства;
Копилець Дмитро – директор туристичної агенції «Едельвейс Тревел»;

Лозинська Ольга – гід «Вояж.UA»;
Опацька Ольга Романівна – здобувач другого (магістерського) рівня
вищої освіти за ОПП «Туризмознавство»;
Орлова Віра Василівна – доцент кафедри туризмознавства і краєзнавства;
Підлетейчук Роман Петрович – випускник другого (магістерського) рівня
вищої освіти за ОПП «Туризмознавство» (2021);
Іллєш Юлія – здобувач першого рівня вищої освіти за ОПП «Туризм».

Напрями впливу стейкхолдерів на забезпечення якості освітньої діяльності

Стейкхолдери мають право впливати на:
– прозорість управлінських, організаційних, щодо освітнього процесу;
– формування академічної спільноти, несумісної з корупцією,
академічним плагіатом, самоплагіатом, фабрикацією, фальсифікацією,
списуванням, обманом, хабарництвом, необ’єктивним оцінюванням;
– зв’язок з потенційними роботодавцями, організацію та рівень
працевлаштування випускників;
– створення груп сприяння академічній доброчесності, комісій з питань
етики та академічної доброчесності, розвитку студентських організацій,
гуртків, секцій, товариств тощо.
– розробку, моніторинг, періодичний перегляд освітніх програм та їх
зміст;
– оцінку якості професорсько-викладацького складу за такими напрямами
діяльності: професійні характеристики, педагогічна діяльність, науково-
дослідна, навчально-методична та організаційна робота, міжнародна
мобільність;
– якість і об’єктивність оцінювання результатів навчання здобувачів
вищої освіти щодо компетенцій, зазначених в освітній програмі;
– якість процесу набуття практичного досвіду здобувачами вищої освіти.

Інструментарій впливу стейкхолдерів на
забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти

Вивчення пропозицій стейкхолдерів щодо покращення якості вищої
освіти в університеті може здійснюватися через:
– опитування, репрезентативне опитування;
– анкетування;
– дискусію;
– публічні виступи;
– відкриті форуми з учасниками освітнього процесу.