Студентський гурток «Рекламна діяльність в туризмі» створений з метою залучення обдарованої студентською молоді до наукової роботи у галузі туризму.
Діяльність наукового гуртка «Рекламна діяльність в туризмі» на практиці організована наступним чином: щомісяця на його поточних засіданнях, час яких встановлюється за погодженням з усіма студентами-членами гуртка, проводиться презентація робіт студентів, відбувається їх обговорення.
Мета та основні завдання гуртка:
- формування у студентів системи теоретичних знань та практичних навичок щодо рекламної діяльності в галузі туризму;
- підвищення рівня фахової майстерності;
- сприяння самовираженню особистості студентів у процесі професійної підготовки;
- формування почуттів колективізму і відповідальності;
- інтелектуальний та духовний розвиток особистості.
- поглиблення фахових знань студентів;
- вироблення навиків до самостійних наукових досліджень, творчого мислення;
- сприяння публікації студентами наукових статей та тез доповідей;
- участь у вирішенні теоретичних та практичних задач щодо рекламної діяльності в туризмі;
- розробка студентських проектів (реклама засобів розміщення, зелених садиб, туристичних комплексів);
- сприяння формуванню особистості студентів як дослідників шляхом підвищення їх наукової активності під час участі у роботі гуртка.
Наукова спрямованість: пошук нових підходів до рекламування туристичних продуктів регіону.