ДЛЯ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТУ ТУРИЗМУ ОРГАНІЗУВАЛИ КУЛІНАРНИЙ МАЙСТЕР-КЛАС

18 квітня 2018 року студенти 3-го курсу спеціальності готельно-ресторанна справа, факультету туризму ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», побували на кулінарному майстер-класі від шеф-повара Bierkeller Катерини Мельникової та кухаря холодного цеху Сидоренко Оксани (випускниці факультету туризму).
Такі майстер класи є вже традицією на факультеті туризму, адже вони відбуваються в рамках вивчення предмету «Кулінарне мистецтво» (кандидат педагогічних наук, доцент кафедри готельно-ресторанної та курортної справи Польова Леся Василівна).
Метою майстер класу було показати рівень вправності випускників факультету та заохотити студентів до навчання, допомогти обрати професію до душі.
Шеф-повар розповіла історію свого кар’єрного росту, від помічника кухаря до шеф-поваря. Крім того, що Катерина працює у Bierkeller, вона ще навчає персонал закладу: із 30 людей які працюють на кухні, 12 закріплені за нею.
Для студентів шеф-повар проводила майстер-клас з приготування теплого салату з телятини, медальйони і тірамісу з лаймом і базиліком.
Вибір саме цих страв, для проведення майстер-класу обумовлений тим, що такі страви користуються широкою популярністю серед відвідувачів.
Шеф-повар також любить експериментувати із холодними стравами, у процесі приготування їжі Катя поділилась із аудиторією тонкощами приготування страв, які сама придумує.
У ході спілкування у студентів виникало багато запитань, щодо того, як Катерина досягла успіху і коли зрозуміла що приготування нових страв – це справа її життя.
Зясувалося, що вперше у ролі кухаря Катя спробувала себе ще будучи студенткою. Поєднуючи навчання та роботу, Катя зрозуміла, що працювати кухарем її дуже подобається: робота була цікавою, сприяла саморозвитку.
Студентам було цікаво спілкуватися з Шеф-поварем Катериною, тому що вона не тільки досвідчений кухар, а й колишня студентка цього ж факультету. Головна гостя ділилась зі молоддю історіями із власного життя, що сприяло веселій, не вимушеній атмосфері заходу.
Майбутні професіонали у сфері обслуговування не вперше долучаються до заходів такого типу, адже їхня професія вимагає постійного вдосконалення майстерності.