14 травня 2018 року на факультеті туризму ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», в рамках вивчення дисципліни «Корпоративне управління», відбувся тренінг – «Практичні інструменти бізнес-адміністрування: від навчання до успішної кар’єри».
Ініціатором і організатором даного заходу виступив завідувач кафедри організації туризму та управління соціокультурною діяльністю, кандидат наук з державного управління, доцент Шикеринець Василь Васильович.
Відрадно, що співорганізаторами тренінгу «Практичні інструменти бізнес-адміністрування: від навчання до успішної кар’єри» також виступили кафедра управління і бізнес адміністрування ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» (Доцент кафедри управління та бізнес-адміністрування, Ольга Іванівна Жук; Спікер – асистент кафедри управління та бізнес-адміністрування, Ірина Ігорівна Боришкевич), а також Лодзький університет (Республіка Польща (п’ятий за величиною університет своєї країни)).
У ході тренінгу – «Практичні інструменти бізнес-адміністрування: від навчання до успішної кар’єри» були розглянуті наступні питання:
- Тайм-менеджмент. Обговорили питання, що стосуються управління власним часом, розглянули основні інструменти тайм-менеджменту.
- Мистецтво цілепокладання. Розглянули, що таке цілі, навчились будувати цілі за SMART-критеріями.
- Фінансова грамотність. Обговорили 3 способи заробляння грошей, а також проаналізували «Квадрант грошового потоку» Роберта Кіосакі.
- Бізнес-етика. Обговорили важливість бізнес-етики у сучасному суспільстві, розглянули 4 типи дрес-коду та особливості візитних карток.
- Лідерство. Проаналізували різницю між лідером та керівником. Розглянули 4 типи керівників за Іцхаком Адізесом.
Проведення таких заходів на факультеті туризму є важливою складовою підготовки висококваліфікованих випускників.