Конкурс стартапів «TourSystemUkrChallenge»

5 грудня 2018 року факультет туризму Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника взяв участь у он-лайн конференції з Київським національним торговельно-економічним університетом, яка  проходила в рамках Всеукраїнського студентського конкурсу стартапів «TourSystemUkrChallenge».

Конкурс проводився у листопаді – грудні в два етапи: І етап – до 25 листопада учасники подали свої стартапи на розгляд конкурсній комісії свого навчального закладу. Після відбору кращий проект стартапу переходив у  другий тур Конкурсу, який полягав в оцінюванні стартапу конкурсною комісією (журі) на підставі публічного захисту у фіналі конкурсу в Києві.

У складі комісії конференції від факультету виступили: заступник декана з наукової роботи, завідувач кафедри організації туризму та управління  соціокультурною діяльністю Шикеринець Василь Васильович; кандидат географічних наук, доцент Філюк Світлана Михайлівна; кандидат педагогічних наук, доцент Гуменюк Галина Михайлівна та кандидат економічних наук, доцент Остап’юк Наталія Іванівна. До того ж в аудиторії були присутні інші викладачі і, звісно ж зацікавлені студенти.

На конференції відбулась презентація конкурсної роботи – проекту стартапу «Відкрий для себе інший Івано-Франківськ», автором якого є студентка 4-го курсу групи Т-41 Чернявська Світлана. Студентка разом з науковим керівником – Остап’юк Наталією Іванівною розробили туристичний каталог (бренд-бук) « Відкрий для себе інший Івано-Франківськ », який дозволить по-іншому (значно ширше) побачити Івано-Франківськ, а потім і популяризувати місто.

Презентований бренд-бук – відображення свіжого погляду на Івано-Франківськ, його сучасного бачення, його стилю та айдентики. Макет бренд-буку містить багато ілюстрованого матеріалу та цікаві факти про наше місто. « Відкрий для себе інший Івано-Франківськ » – це один із способів заявити країні, що наше місто варте того, щоб про нього знали, говорили, щоб сюди завітав кожен українець й численні іноземні гості.

В перспективі стартапу пошук спонсорів й залучення місцевого самоврядування, громадських організацій, організаторів міських проектів й ініціатив; тиражування бренд-буку; розробка стратегії дистрибуції; створення мобільного додатку для ОС Android та ІOS; робота в соціальних медіа та доповнення проекту новими крутими ідеями, та їх негайна реалізація.