Рейтинги ТОП блогерів ПНУ

Сьогодні відбулась зустріч найпопулярніших за кількістю підписників блогерів з числа наших студентів, які подали заявку на участь у рейтингах «ТОП БЛОГЕР ПНУ» у соціальних мережах Instagram, Telegram та Tiktok, з ректором Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника Ігорем Цепендою.

Участь у конкурсі «ТОП БЛОГЕР ПНУ» взяли студенти: факультету психології — Богдана Юрків, Альона Комаринська, Світлана Дігтяр; факультету філології — Діана Петрунько, Валя Сковронська; факультету природничих наук — Вікторія Задарко, Антон Карбівський; факультету історії, політології і міжнародних відносин — Володимир Куртяник, Віктор Лазарович, Андрій Марич; Івано-Франківського фахового коледжу ПНУ — Олена Кошик, Тетяна Николайчук; Навчально-наукового інституту мистецтв — Віталій Гищук, Софія Петрів, Наталя Паланиця; факультету іноземних мов — Віталія Хацевич; факультету математики та інформатики — Анастасія Хабурська; фізико-технічного факультету — Андрій Купчак; педагогічного факультету — Діана Бухвак; Коломийського навчально-наукового інституту — Вікторія Мотрук; економічного факультету — Андрій Бігун; факультету туризму — Данило Чвирук, Назарій Шатрук.

Всі вони отримали відзнаку TOP BLOGGERS AWARD PNU 2024!

Отже РЕЙТИНГИ найкращих інфлюенсерів, що здобувають освіту у Прикарпатському університеті:

ТОП БЛОГЕРИ ТЕЛЕГРАМ

1. Андрій Бігун ТГ-канал ПНУ Life 8113 підписників https://t.me/pnulife Економічний факультет, «Маркетинг», 4 курс.

2.  Андрій Купчак Ані-ма-ра 4443 підписників https://t.me/animara Фізико-технічний факультет, 3 курс

ТОП БЛОГЕРИ ІНСТАГРАМ

1.   Діана Бухвак 26,2 тис. підписників @diianesa

2.  Віктор Лазарович 17,6 тис @_lazarovych

3.  Антон Карбівський 11,2 тис @karbivskiyy

4.  Данило Чвирук 11,2 тис @strike.football7

5.  Софія Петрів 5230 @sonyapetriv

6.  Віталій Гищук 3899 @hyshchukkk

7.  Вікторія Мотрук 2643 @_.v.i.c.t.o.r.i.a._azuza._

8.  Андрій Марич 2457 @marych_a_v

9.  Світлана Дігтяр 1960 @s.digtyar

10.  Анастасія Хабурська 1065 @_habyrskaaa_

11.  Назарій Шатрук 522 @svit_ochyma_hutsuliv

12.  Наталя Паланиця 504 @nataiia_2004

13.  Вікторія Задарко 312 підписників @_zadarko_

ТОП БЛОГЕРОМ за кількістю підписників у номінації найкращий ТІКТОКЕР став Данило Чвирук — студент факультету туризму, 4 курс.

Також ДАНИЛО ЧВИРУК разом із командою, до складу якої входять Василь КОВТАШ та Назар ГАНУЩАК є НАЙКРАЩИМИ СЕРЕД БЛОГЕРІВ У ВСІХ НОМІНАЦІЯХ.

ТОП БЛОГЕРИ ТІК-ТОК

1. Данило Чвирук 75,1 тис @strike.football7

2. Альона Комаринська 49,9 тисяч @yyourlaughh

3. Діана Петрунько 20,6 тис підписників @_dianyshkaa_

4. Олена Кошик 13,3 тис @koshychok

5. Віктор Лазарович 9872 @viktor_tymbochka

6. Віталія Хацевич 8121 @english_with_vitalina

7. Володимир Куртяник 7335 @kurt_899

8. Діана Бухвак 6959 @diianessa20

9. Наталя Паланиця 3220 @naataiia_voiodumyrivna

10. Валя Сковронська 1300 @vvalyaa.a

11. Світлана Дігтяр 1213 @cryiiyo

12. Тетяна Николайчук 158 @stydentochku_15

13. Богдана Юрків 88 підписників @__mozgopravu__

Ректор Ігор Цепенда вручив переможцю конкурсу Данилі Чвируку памʼятний приз та привітав всіх успішних блогерів, які прийшли на зустріч.

Ректор підкреслив, що всі вони досягли великого успіху, оскільки є популярними у тисяч людей, що є ознакою справжнього професіоналізму у справі розвитку власних соціальних мереж.

«Ми долучаємо до наших проєктів найкращих, щоб ви сформували своє нове бачення. Нам цікаво почути вас та задіяти в ті програми, які є затребуваними та актуальними на сьогодні», — підкреслив Ігор Цепенда.

Після цього відбулася дуже цікава дискусія про піар, комунікації та промоційні потужності (персональні та корпоративні). Участь у зустрічі зі студентами взяв також директор з комунікацій (PR) Neqsol Holding та багатьма міжнародними бізнес асоціаціями та урядовими структурами Михайло Шуранов. Михайло, розбудовуючи та захищаючи репутацію великих міжнародних та національних компаній в Україні, створив власну ефективну методологію роботи з цільовим іміджем серед різних громадських груп. Він працював директором з комунікацій (PR) McDonald’s Ukraine, Київстару, Укртелекому, Смарт-Холдингу , Neqsol Holding та багатьма міжнародними бізнес асоціаціями та урядовими структурами.

Сьогоднішній обмін досвідом та ідеями може стати корисним інструментом для подальшого розвитку як кожного з топ блогерів, так і промоції університету в цілому.

Від університету студентам-блогерам було запропоновано рекламну інтеграцію, доступ до всіх потужностей університету та можливість розвивати їхні таланти у Комунікаційній креативній лабораторії ПНУ з перспективою подальшої діяльності та промоції власних послуг та продуктів